Kto zbuduje najbardziej spektakularny hotel?
To propozycja lekcji, podczas której język to tylko narzędzie, pretekst do zrobienia czegoś razem – małego projektu. Uczniowie poza tym, że poszukują rozwiązań językowych, pracują w grupie nad kreatywnymi pomysłami. Projektując coś swojego, coś wyjątkowego w rezultacie zapominają, że uczą się języka…
Zapraszamy do pobrania dwóch ostatnich lekcji z cyklu „Uczeń odkrywcą swojej wiedzy”:
https://dlanauczyciela.pl/zasob/220658,hotele-cz1.pdf
https://dlanauczyciela.pl/zasob/220655,hotele-cz2.pdf
Zachęcamy także do pobierania wszystkich części cyklu:
SHOPPING:
https://dlanauczyciela.pl/zasob/221120,shopping.docx
https://dlanauczyciela.pl/zasob/221114,shopping-zdjecia.pdf
https://dlanauczyciela.pl/zasob/221120,bargaining.docx
RESTAURANTS:
https://dlanauczyciela.pl/zasob/220661,restauracje-cz1.pdf
https://dlanauczyciela.pl/zasob/220664,restauracje-cz2.pdf
źródło fotografii: Pixabay.com
Autor: Monika Hołodowska-Unaldi
Lektorka i trenerka języka angielskiego młodzieży i dorosłych, od 15 lat właścicielka Szkoły
Językowej w Wejherowie. Trenerka nauczycieli języków obcych w M&M Szkolenia dla Nauczycieli, współorganizatorka Konferencji metodycznej Morze Pomysłów w Sopocie.
Monika jest pasjonatką języków obcych i nieustannie poszukuje kreatywnych oraz skutecznych rozwiązań do ich nauki. Swoje zajęcia wzbogaca szeroką gamą materiałów wspomagającą rozwój ucznia. Doświadczeniem i wiedzą dzieli się z nauczycielami podczas szkoleń. Monika jest zwolenniczką ciągłego rozwoju zawodowego oraz osobistego.
W wolnym czasie pasjonuje się podróżami do odległych miejsc, jazdą na rowerze oraz fotografią.