Nowy Wymiar Networkingu
Networking to znacznie więcej niż tylko spotkanie przy kawie i wymiana wizytówek. To przestrzeń, w której liderzy biznesu budują relacje, inspirują się nawzajem i dążą do wspólnego rozwoju.
7 kwietnia w Uniejowie odbył się brunch z biznesowym twistem zorganizowany przez zespół National Geographic Learning Polska! Podczas tego wyjątkowego warsztatu stworzyliśmy wspólną przestrzeń na wymianę doświadczeń dla właścicieli szkół językowych – partnerów NGL!
Tworzenie Kultury Współpracy: Klucz do Sukcesu Szkoły Językowej
W zarządzaniu biznesem edukacyjnym kluczową rolę odgrywają ludzie — lektorzy, menedżerowie i personel szkoły. To oni tworzą atmosferę placówki, która przyciąga lub odstrasza uczniów i klientów. Dlatego warto zadbać o czynniki, które wpływają na ich lojalność i zaangażowanie.
Celem warsztatów, które zorganizowaliśmy dzień po konferencji Proud To Teach, było stworzenie przestrzeni dla właścicieli szkół językowych do dzielenia się swoimi doświadczeniami, inspiracjami oraz strategiami rozwoju.
Metoda World Cafe, pomogła nam zaangażować się w strategiczne dyskusje na cztery różnorodne tematy związane z funkcjonowaniem szkoły językowej.
25 osób podzielonych na cztery grupy warsztatowe, naprzemiennie pracowało nad tematami związanymi z funkcjonowaniem szkoły językowej, zmieniając stolik/obszar co 20 min.
Omawiane obszary dotyczyły:
-
Zarządzania zespołem
-
Współpracy z konkurencją
-
Marketingu treści (Content Marketing)
-
Strategicznego rozwoju biznesu (Growth-hacking)
WORLD CAFE — światowa kafejka, światowe tematy
STOLIK 1 – Zarządzanie zespołem
Moderator: Ola Marchwian, metodyczka #teamNGL
Podczas tego warsztatu uczestnicy zgłębiali model „Wiaderka i Chochli” Dona Clifforda, który ilustruje proces komunikacji, interakcji i dynamiki grupowej. Głównym celem było zrozumienie roli ludzi w tworzeniu niepowtarzalnej atmosfery w szkole oraz identyfikacja czynników wpływających na lojalność i zaangażowanie pracowników.
Ta metafora ilustruje proces dzielenia się doświadczeniami i zasobami między członkami grupy. Przeanalizowaliśmy, jak budować pozytywną atmosferę w zespole poprzez aktywne wspieranie i docenianie siebie nawzajem.
Ta metafora pozwoliła nam przeanalizować, jak efektywnie dzielić się doświadczeniami i zasobami między członkami grupy, aby budować pozytywną atmosferę w zespole poprzez aktywne wspieranie i docenianie siebie nawzajem.
STOLIK 2 – Współpraca z konkurencją
Moderatorzy: Janusz Słupek & Przemysław Ogrodowczyk, NGL Key Account Managers
W trakcie tego warsztatu uczestnicy dokonali analizy swoich szkół z różnych perspektyw, obejmujących punkt widzenia właściciela, klienta oraz konkurencji.
Głównym celem było zidentyfikowanie kluczowych aspektów współpracy międzyszkolnej oraz strategii, które mogą przyciągać klientów i wyróżniać szkołę na rynku. Podczas dyskusji na temat współpracy z konkurencją przyjęliśmy podejście 360 stopni, badając naszą szkołę z różnych kątów. Odkryliśmy, jakie działania mogą przyciągać klientów i wyróżniać nas na rynku.
STOLIK 3 – Content Marketing – marketing treści w szkole językowej
Moderator: Justyna Mak, NGL Content Marketing Manager
Podczas tego warsztatu uczestnicy odkrywali zakamarki marketingu treści oraz zgłębiali różnorodne strategie tego obszaru, skupiając się na modelu PESO — strategii tworzenia i dystrybucji treści.
Naszym celem było wypracowanie wskazówek dla właścicieli szkół językowych – jakich kanałów używać, aby najlepiej docierać z treściami do grup docelowych oraz budować z nimi autentyczne relacje.
STOLIK 3 – Strategiczny rozwój biznesu (growth-hacking)
Moderator: Karolina Kępska, NGL Marketing Manager
Podczas tego warsztatu uczestnicy skupili się na etapie aktywacji „pirackiego” modelu AAARRR, poszukując kluczowych momentów w rozwoju swoich szkół.
Głównym celem było wypracowanie strategii umożliwiających szybki i efektywny wzrost szkoły, wykorzystując kreatywne oraz nisko kosztowe podejścia.
Działaj Zespołowo, Myśl Strategicznie
Brunch z biznesowym twistem był dla naszej społeczności nie tylko okazją do spotkania i wymiany doświadczeń. Stworzyliśmy przestrzeń, w której uczymy się od siebie nawzajem i rozwijamy nasze szkoły językowe.
Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za przyjęcie naszego zaproszenia i niezwykły czas spędzony razem! Do zobaczenia już wkrótce!
Chcesz dowiedzieć się więcej o programie partnerskim Proud Users of NGL – kliknij tutaj!… i dołącz do nas i naszych wydarzeń!
Autorka: Justyna Mak
Content Marketing Manager, NGL Polska