Chcielibyśmy poznać, kim jesteś?




Dlaczego warto przystąpić do programu Proud Users of NGL – opowiada Bartosz Kawalec

BLOG

Szkoła Językowa Perfect English w Wejherowie świętuje w tym roku 18. urodziny na lokalnym rynku.

Od zawsze zależało nam na tym, aby wyróżnić się na wśród konkurencji jedną, najważniejszą rzeczą. Jest to od lat uczenie naszych kursantów prawdziwej komunikacji. Naszym celem nigdy nie było, aby zostać największą szkołą w Wejherowie, stało się tak w sposób naturalny. To, co było i jest dla nas największą wartością, to aby być najlepszą szkołą w regionie.

To wymaga współpracy z najlepszymi partnerami.

 

 

 

Jak zaczęła się Twoja przygoda z National Geographic Learning Polska, czyli z tzw.  #teamNGL?

Współpraca z NGL została nawiązana w efekcie poszukiwania rozwiązania, które zapewniłoby szkole kooperację z solidnym i zaufanym partnerem, który będzie zarówno rozpoznawalny, jak i zapewni szkole najnowocześniejsze rozwiązania edukacyjne.

Z metodycznego punktu widzenia, podstawą był też fakt, iż NGL posiada w swojej ofercie podręczniki skierowane konkretnie dla edukacji prywatnej, które są materiałami globalnymi. To był strzał w dziesiątkę, gdyż od dłuższego czasu zmagaliśmy się z wyborem właściwych materiałów.

Większość wydawnictw nie posiadała oferty skrojonej na miarę potrzeb szkoły językowej i tu NGL pojawił się z kompletnym produktem oraz pełnym zapleczem multimedialnym. Podręczniki NGL to przede wszystkim bardzo ciekawe i autentyczne materiały edukacyjne dla naszych uczniów. Często na zajęciach słyszymy pytania: „Ale to tak naprawdę istnieje? Tak naprawdę jest?”.  Zdarza się, że wraz z lektorami żartujemy, że sami uczymy się świata z podręcznikami od NGL. Są po prostu świetne.

Nie bez znaczenia pozostaje element dbania o metodyczny rozwój szkół partnerskich NGL. Wydawnictwo nie spoczywa na laurach i jako szkoły czujemy się zaopiekowani. Konferencje, szkolenia oraz wydarzenia metodyczne, sprzyjają atmosferze tworzenia się swojego rodzaju społeczności szkół partnerskich NGL. Jest to szczególnie widoczne podczas spotkań networkingowych, podczas których mamy okazję się poznać w gronie właścicieli i powymieniać sukcesami jak i bolączkami, z którymi mierzymy się na co dzień.

 

Z którymi tytułami NGL pracujesz i dlaczego?

LOOK

Najczęściej wybieranym tytułem dla dzieci wciąż pozostaje doskonały Look (dowiedz się więcej), który łączy elementy mówienia i czystej komunikacji (na czym najbardziej nam zależy), ale nie zapomina o elemencie typowo gramatycznym, co pozwala na większą korelację z materiałem szkolnym przerabianym przez uczniów w szkołach państwowych.

New CLOSE-UP

W klasach 7/8 i szkołach ponadpodstawowych płynnie przechodzimy na Close Up (dowiedz się więceji tu zaczyna się fajna zabawa, gdyż podręczniki podejmują bardzo dzisiejsze tematy, które są bliskie uczniom w tym wieku. Jest dużo mówienia oraz dużo elementów gramatycznych bardzo zbliżonych do przygotowania maturalnego i egzaminów językowych. Uczniowie lubią serię Close Up i chętnie korzystają z podręczników.

OUTCOMES

Seria Outcomes (dowiedz się więcejjest ulubioną serią dorosłych kursantów oraz lektorów ich uczących. Jest to również moja ulubiona seria, gdyż kładzie ogromny nacisk na mówienie i słownictwo. Gramatyka oczywiście jest poruszana, ale widać wyraźnie co tu jest najważniejsze. Czasami jedno zdjęcie lub pytanie prowadzi do godzinnej dyskusji. Rewelacja. Nie jest to jednak seria dla początkujących lektorów, którzy nie mają jeszcze doświadczenia w „łapaniu” kontaktu z grupą. Tzw. human touch jest tu niezbędny.

 

 

Co najbardziej cenisz we współpracy z #teamNGL?

1. Kontakt z przedstawicielami oraz fakt, iż wszystko, czego potrzebujemy załatwiane jest w zasadzie błyskawicznie. Są to normalni, kontaktowi ludzie, którzy jednocześnie dbają o swoich klientów. Biznes to relacje i tutaj wszyscy o tym wiedzą.

2. Webinary tematyczne, metodyczne i autentyczna chęć pomocy. To właśnie to, co wyróżnia ekipę NGL. Cały zespół pracuje na to, żeby nasze szkoły wyróżniały się na rynku.

3. Organizacja konferencji i spotkań dla właścicieli szkół jest bardzo miłym dodatkiem do współpracy. Ten element to połowa sukcesu NGL.

 

 

Jakie są wg Ciebie TOP 3 zalety programu Proud Users of NGL?

  1. Wyjątkowe podręczniki, dzięki którym pracuje nam się lekko i efektywnie.

  2. Rozpoznawalność i prestiżowość marki.

  3. Wsparcie merytoryczne, metodyczne i marketingowe. Plus oczywiście konferencje i spotkania właścicielskie, często warsztatowe.

 

 

Czy jest coś, co chciałabyś powiedzieć osobom zastanawiającym się nad przystąpieniem do programu “Proud Users of NGL”?

NGL to zdecydowanie bezpieczna przystań, a oferta wydawnicza na pewno nie rozczaruje. Każda szkoła znajdzie tu coś dla siebie. Zapoznaj się z każdym tytułem na spokojnie, poświęć ten czas, a z pewnością zostaniesz z NGL. Siła marki NGL doda siły Twojej marce poprawi jej wizerunek. Rozwiniesz talenty swoje jako właściciela oraz swoich lektorów, ale przede wszystkim stworzysz swoim uczniom okazję do nauki angielskiego w zupełnie inny sposób.

 

 

Przeczytaj wywiady z innymi właścicielami szkół partnerskich Proud Users of NGL: 

Małgosia Mączyńska — FREEDOM

Asia Gruszczyńska — PEAR Centrum Językowe

Natalia Karwowska — BABY ENGLISH CENTER

Katarzyna Podgórska-Dziewiątkowska –  NO PROBLEM Szkoła Językowa

Magdalena Rowecka — SOKRATES Szkoła Języków Obcych

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o programie partnerskim Proud Users of NGL – kliknij tutaj!… i dołącz do nas asap!

 

 

 

 

 

 

Jesteśmy tu po to, aby wspierać cię w rozwoju! ZADZWOŃ do nas – KONTAKT

 

 

 

 

 

 

 

Rozmawiała: Justyna Mak

Content Marketing Manager, NGL Polska