Nazywam się Małgorzata Mączyńska i jestem właścicielką Akademii Językowej i Rozwojowej FreeDOM w Radomiu. Akademia powstała w 2018 roku i od początku jej istnienia naszą misją i hasłem przewodnim jest „uczymy budując dobre relacje”.
Zapraszam na rozmowę, w której opowiadam, dlaczego warto wejść na pokład Proud Users of NGL!
Jak zaczęła się Twoja przygoda z National Geographic Learning Polska, czyli z tzw. #teamNGL?
Tak naprawdę zaczęło się dzięki serdecznemu pierwszemu kontaktowi oraz solidnie zbudowanej relacji z konsultantem biznesowym NGL — Przemkiem Ogrodowczykiem podczas jednego ze stacjonarnych eventów branżowych. Tam dowiedziałam się o #teamNGL i postanowiłam umówić się na kolejne spotkanie celem lepszego zrozumienia korzyści wynikających z programu „Proud Users” oraz zbadania różnorodnej oferty podręczników.
Niedługo potem, wspólnie z metodyczką akademii podjęłyśmy decyzję o zmianie wydawnictwa i programu nauczania w nadchodzącym roku szkolnym. To był strzał w dziesiątkę!
Z którymi tytułami NGL pracujesz i dlaczego?
W naszych najmłodszych grupach pracujemy na serii „Look and See” (dowiedz się więcej).
Przedszkolaki są zachwycone kolorowymi zdjęciami, ale to nie wszystko, bo podręcznik jest bogaty w słownictwo, struktury gramatyczne, a także angażuje uczniów w bardzo ciekawe zabawy ruchowe.
W starszych grupach początkowo zdecydowaliśmy się na serię „Look” (dowiedz się więcej), gdyż jest ambitna i nastawiona na komunikację, a jednocześnie dbająca o wszystkie pozostałe umiejętności językowe.
Bardzo nam przypadło do gustu to, że uczniowie uczą się także o tym jak być pomocnym dla innych, a także wspiera postawę pro-ekologiczną, co jest ogromną wartością dodaną tej pozycji wydawniczej.
Później zamieniliśmy „Look” na „Imagine” (dowiedz się więcej), a to dlatego, że bardzo dobra jakość została zachowana, a nam łatwiej zrealizować materiał leksykalny i gramatyczny w ciągu roku szkolnego, gdyż jest podzielony na mniejszą ilość unitów.
Z kolei w grupach nastolatków uczymy z „New Close-Up” (dowiedz się więcej), gdyż ma to czego szukaliśmy, czyli solidne przygotowanie pod kątem egzaminacyjnym w połączeniu z tematyką, która jest bliska sercu młodzieży.
Przepiękne zdjęcia wszystkich podręczników NGL pobudzają kreatywność i motywują do mówienia na każdym poziomie nauczania.
Co najbardziej cenisz we współpracy z #teamNGL?
Tym, co najbardziej mnie ujęło od samego początku współpracy z #teamNGL jest, że jak nikt inny dbają o relacje ze swoimi klientami, czyli szkołami językowymi i dokładnie takie samo założenie ma nasza akademia, więc mamy spójność pod względem wartości, a będąc trenerką i coacherką szczególnie zwracam na to uwagę.
Chciałabym podkreślić, że pięknie zadbali o nas kiedy byliśmy potencjalnym klientem i czujemy się tak samo ważni i zaopiekowani korzystając ze wsparcia wydawnictwa w kolejnych latach współpracy.
Jakie są wg Ciebie TOP 3 zalety programu Proud Users of NGL?
Mogę je wymienić bez długiego zastanawiania się. Są nimi:
- Rewelacyjna opieka marketingowa — począwszy od wspaniałego kontaktu i profesjonalnego wsparcia konsultanta biznesowego NGL, poprzez przyciągające uwagę grafiki, a skończywszy na wsparciu z zakresu content marketingu i budowaniu marki szkoły.
- Wsparcie metodyczne — online w postaci webinarów oraz Wirtualnej Akademii Lektora, a także stacjonarnie, gdyż istnieje możliwość zaproszenia Oli Marchwian, metodyczki #teamNGL, na szkolenie przeznaczone tylko dla zespołu lektorów odpowiadające na wyzwania, z jakimi aktualnie się mierzą.
- Konferencje i warsztaty stacjonarne organizowane przez #teamNGL są najlepsze, bo są zaprojektowane dwutorowo, zarówno dla metodyków jak i właścicieli, a wszystko jest przygotowane w bardzo przemyślany sposób. Prelegenci w minimalnym czasie przekazują maksimum konkretnych strategii i narzędzi. Synergia całego #team NGL to coś, czego nie da się opisać, a trzeba doświadczyć!
Czy jest coś, co chciałabyś powiedzieć osobom zastanawiającym się nad przystąpieniem do programu “Proud Users of NGL”?
Jeśli jesteś właścicielem szkoły językowej i zastanawiasz się nad przystąpieniem do programu „Proud Users of NGL” to najpierw dołącz do grupy na Facebook’u „TeamNGL-we teach English to future leaders” (TUTAJ) i rozgość się tam, a potem koniecznie umów się na niezobowiązującą rozmowę z konsultantem biznesowym (TUTAJ). Nic nie tracisz, a możesz zyskać bardzo wiele!
#teamNGL daje ogromne wsparcie podobne do tego w programach franczyzowych, z tą różnicą, że Twoja szkoła nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów i wkładu finansowego poza zakupem podręczników. Uważam, że bardzo ważne jest to, że zachowujesz własną misję, identyfikację marki i możesz realizować wszelkie zadania, jakie Ci się wymarzą na własnych zasadach. W #teamNGL nikt niczego nie nakazuje, bo tu się świetnie współpracuje!
Rekomendacja Małgosi:
PRZECZYTAJ artykuł Małgosi podsumowujący prelekcję na konferencji Proud To Teach 2023
Jak zarządzać szkołą językową i nie zwariować?
Przeczytaj wywiady z innymi właścicielami szkół partnerskich Proud Users of NGL:
Asia Gruszczyńska — PEAR Centrum Językowe
Natalia Karwowska — BABY ENGLISH CENTER
Katarzyna Podgórska-Dziewiątkowska – NO PROBLEM Szkoła Językowa
Magdalena Rowecka — SOKRATES Szkoła Języków Obcych
Bartosz Kawalec — Szkoła Językowa PERFECT ENGLISH Wejherowo
Chcesz dowiedzieć się więcej o programie partnerskim Proud Users of NGL – kliknij tutaj!… i dołącz do nas asap!
POZNAJ NAS OSOBIŚCIE – przyjedź na konferencję PROUD TO TEACH 2024, 6 kwietnia w Uniejowie!
POZNAJ SZCZEGÓŁy
Jesteśmy tu po to, aby wspierać cię w rozwoju! ZADZWOŃ do nas – KONTAKT
Rozmawiała: Justyna Mak
Content Marketing Manager, NGL Polska